We gaan !!!!!!!!! - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Harten voor Gambia - WaarBenJij.nu We gaan !!!!!!!!! - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Harten voor Gambia - WaarBenJij.nu

We gaan !!!!!!!!!

Door: Rutger

Blijf op de hoogte en volg Harten voor Gambia

01 Augustus 2014 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren. Na een gedegen voorbereiding vertrekken we vandaag naar Gambia om met onze partner aldaar, Youth for Christ, o.a. te gaan werken aan het bouwen van een school.
Ons team bestaat uit; onze jonge arbeiders Jasmijn en Arne, de man met de meeste levenservaring en bouwkennis Peter, de levenslustige echtparen; Sjaak en Margriet, Ruud en Anita , Arie en Rita, Rutger en Gre.

Een team uit Lisse is daar de afgelopen drie weken al aan begonnen en naar we hebben vernomen zijn ze al een heel eind opgeschoten.
Dit team vertrekt vandaag weer huiswaarts en we wensen hun hierbij dan ook een behouden reis naar Amsterdam. Bedankt voor het mooie werk wat jullie hebben gedaan.

We hebben van diverse sponsoren spullen meegekregen o.a. Bijbels, tandenborstels, voetballen etc. daarnaast hebben we met de hulp van heel veel mensen een heel mooi bedrag bij elkaar gesprokkelde wat we daar gericht kunnen besteden.
Alle sponsoren en gulle gevers heel hartelijk bedankt voor jullie steun. Er wordt ook voor ons gebeden en daar zijn we dankbaar voor, vooral veel blijven doen dat hebben we nodig.

Wij vertrekken vandaag om 17:40 vanaf Schiphol voor een vlucht van ca. 3,5 uur naar Casablanca, hier stappen we over voor een vlucht om 22:50 naar Banjul (Gambia airport). We hopen rond 01:30 plaatselijk tijd te landen in de hoofdstad van Gambia. In Gambia is het twee uur vroeger dan in Nederland.
We worden opgehaald door onze partner in Gambia en reizen met de bus naar ons verblijf waar we bijna drie weken verblijven.

We hebben er heel veel zin in en hopen dat we veel werk kunnen verzetten. We proberen om regelmatig een blog te plaatsen op deze pagina zodat onze volgers op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van de groep. Hierbij zijn we wel afhankelijk van de stabiliteit van het internet in Gambia. We doen in ieder geval ons best.
We hopen dat er reacties worden geplaatst want dat kan voor de groep stimulerend werken na een dag zwoegen in de hitte.

Tot de volgende keer........in Gambia !

• 01 Augustus 2014 - 09:26

Rita &Freek:

Gods zegen op jullie mooie reis!! En ga jullie zeker volgen!! Weet dat er biddende mensen om jullie heen staan

• 01 Augustus 2014 - 12:45

Mirjam:

Heel veel succes en plezier!
    Zet hem op!!

• 01 Augustus 2014 - 13:02

Marina:

Heel veel succes daar, en ga jullie zeker volgen.

• 01 Augustus 2014 - 15:57

Reini :

Hoi (O)pa poging twee voor een reactie. We hebben je net gemist voor je vertrok hebben je gebeld maar toen was je al weg. Via deze weg wensen we je een goede reis, een mooie ervaring en Gods zegen toe. Ook voor je reisgenoten. We zullen jullie volgen via het blog. Dikke kus van ons, Frank en Reini, Willem,Anisa, Else en Tijmen. Tot ziens

• 01 Augustus 2014 - 19:00

Astrid:

Hoi allemaal, heel veel succes in Gambia!
    Geweldig dat jullie dit doen!

• 01 Augustus 2014 - 19:01

Hillegonda:

Een hele goede reis, en succesvolle weken toegewenst. We wensen jullie Gods zegen toe in alles wat jullie daar gaan doen ..

• 01 Augustus 2014 - 21:56

Alma :

Heel veel succes en veel plezier met elkaar!

• 01 Augustus 2014 - 22:30

Eefje:

Lieve allen, een heel fijne tijd toegewenst, en succes met jullie project. Vaya con Dios.

• 01 Augustus 2014 - 23:42

Gerard En Laura :

Wij wensen jullie een hele mooie en dankbare tijd toe!
    Geniet van elke ervaring!

• 02 Augustus 2014 - 09:46

Gerry Ter Haar:

Hee lieve mensen,

Als het goed is hebben jullie je eerste nachtje slapen in Gambia er (bijna) op zitten.
    Ben erg benieuwd waar jullie verblijven en hoe de eerste indruk is.
    Wens jullie vooral veel zegen op het werk daar en dat jullie mooie contacten met mensen kunnen maken.

Lieve groet!

• 02 Augustus 2014 - 10:08

Andrea:

Hoi allemaal,
    We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad en wensen jullie Gods onmisbare zegen toe op jullie werk.
    We zijn trots op jullie!
    Groeten uit België van Tim, Andrea, Anna, Iris en Peter

• 02 Augustus 2014 - 10:45

Hans En Betty Bunschoten:

Goedemorgen lieve Rut en Gre en allen,
    Wat heerlijk, jullie zijn op plaats van bestemming.
    Wij gaan met jullie mee elke dag.
    Belangrijker is dat God met jullie meegaat.
    Keep His spirit elke dag.
    Liefs en veel succes, van ons gezinnetje XX

• 02 Augustus 2014 - 12:56

Loes:

Lieve mensen,

Nu is het dan eindelijk zover,
    de reis zit erop en jullie zijn op de locatie aangekomen in Gambia!!
    We wensen jullie alle goeds en heel veel succes bij het werk wat jullie daar mogen doen.
    Lieve groet, Henk en Loes

• 02 Augustus 2014 - 19:42

Arnold:

Harten voor Gambia-gangers,
    Wat jullie ook doen, alles is goed, want het komt uit goeie harten.
    Hart-elijke groeten Hanneke en Arnold

• 02 Augustus 2014 - 22:46

Geertje:

Hoe is jullie eerste dag daar verlopen? Goed werk hoor wat jullie daar doen! Respect!

• 02 Augustus 2014 - 23:36

Jan En Annemarie :

Allemaal heel veel succes met jullie werk in Gambia
    We volgen jullie.

• 02 Augustus 2014 - 23:53

Lotte En Jaël :

Tante Margriet en ome Sjaak , heel veel plezier en succes in Gambia , en geniet ervan! Dikke kus!

• 03 Augustus 2014 - 11:02

Annelies :

Lieve vrienden, fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Heel veel succes met jullie werk daar. t Zal vast indrukwekkend zijn allemaal. Heel veel liefs van 4 levenslustige mensen aan het Gardameer. Tjitse&Annelin +Willem&Annelies

• 03 Augustus 2014 - 11:37

Wim En Wilma Poort:

Lieve allemaal ,
    Ook wij wensen jullie alle goeds toe ! Bijzonder dat jullie dit met elkaar mogen en kunnen doen !!!!
    Gods onmisbare zegen toegewenst !!!!

Een lieve groet van ons !

• 12 Augustus 2014 - 22:48

Hans En Betty Bunschoten:

Hallo allemaal, wat een mooie foto's hebben we voorbij zien komen.
    Hoe is het, redden jullie het nog. ''JA NATUURLIJK ]]]
    Wanneer is ook alweer de thuiskomst??
    Lieve groetjes en BIG HUG van ons gezinnetje XXX